银城中路

(重定向自烂泥渡

银城中路中华人民共和国上海市浦东新区一条南北走向道路,北起浦东南路,南至东昌路。该道路前身是烂泥渡路的一部分。

历史 编辑

烂泥渡路原名赖义渡路,早在1914年就已出现,当时是通往黄浦江浦东一侧赖义渡渡口的道路。“赖义”意为“被民众信任和依赖的义渡(渡口)”,由于“赖义”与“烂泥”在上海话中发音一致,所以赖义渡路逐渐写成烂泥渡路。20世纪初,赖义渡路成为一条商业街,1928年3月,浦东商业储蓄银行设置了赖义渡分行。第二次中日战争期间,赖义渡路沿街的商店被日军烧毁,赖义渡路逐渐破败。后烂泥渡附近迁入不少工厂,工厂员工家属搬入烂泥渡路附近居住,烂泥渡路出现不少危棚简屋和违章建筑[1]

浦东开发开放后,烂泥渡路附近成为陆家嘴金融贸易区。21世纪之初,由于烂泥渡路会让人们误解是住在烂泥地而影响周围房产销售,当局将烂泥渡路北段改为银城中路,南段改为浦明路。现银城中路附近有东方明珠金茂大厦上海环球金融中心上海中心等建筑[1]

参考资料 编辑

  1. ^ 1.0 1.1 “烂泥路”上崛起的金融城. 上海市地方志办公室. [2020-11-14]. (原始内容存档于2019-11-25).