ABC百科全书the ABCs)是百科全书出版界对三部英文百科全书的统称,即《大美百科全书》、《大英百科全书》及《科里尔百科全书[1],也有人夸称为“世界三大百科全书”。ABC是三本百科全书的英文首字母。

  • 大美百科全书》(Encyclopedia Americana)是ABC百科全书之A,全30卷,1923年出版,是标准型的综合百科全书。内容偏重美国加拿大历史地理和人物资料。
  • 大英百科全书》(Encyclopædia Britannica)又称《大不列颠百科全书》,是ABC百科全书之B,1768年诞生,为公认最具有权威的大型综合性百科全书,已有210多年的历史。1994年正式发布了《大英百科全书网络版》(Encyclopedia Britannica Online)。
  • 科里尔百科全书》(Collier's Encyclopedia),是ABC百科全书之C,共24卷,是20世纪新编的大型英语综合性百科全书,由美国科里尔出版公司于1949年创编,其参考书目的编选为各类百科之冠。

参考文献 编辑