简介 编辑

胡须佬,地球人。贪慕虚荣,好眉好貌生沙虱。

金句 编辑

  • 世事就系好奇妙嘅,往往唔系嚟得太迟就嚟得太早。今晚哩个奖,一半,系属于我嘅,一半,系我同人攞嘅。就因为我可以同佢攞哩半个奖,我觉得我好荣幸。同埋,我永远都会铭记,就系因为哩啲嚟得唔迟唔早,咁就成就咗我同埋佢一生喺梨影界嘅事业。多谢。 --白雪仙
  • 有啲地方就好似凉茶咁,你唔中意佢,但你需要佢。 --胡须佬

鬼上身乱噏 编辑

夕阳无限 编辑

好耐之前,喺网上面睇到一个港台嘅节目,叫港式男女,哩面有一集系讲到六十岁以上丧偶嘅长者对前人嘅思念,今日再睇一次,同样感动。里面有两位唔同嘅长者,一女一男,讲咗一啲说话,我觉得几有感觉。抄咗出嚟。

七十一岁, 哩个枕头佢枕过咖,我掉咗自己嗰个就爱哩个啰,爱佢枕过哩个啰。我点解呢咁?我觉得呢,俾佢保护我……哈哈…… 如果我死得,揾得翻我老公嘅,我即刻死呀。 佢谂得几周到呀,我老公谂咖,晒埋一对相到时第日是但边个死先都有个相吖,唔使哩咁he吖嘛。同埋嗰日影咖,但系唔同埋嗰日死啫。哈哈…… 有时睇电视觉得怪呀,笑,同边个笑啫?喊,又同边个喊呢咁样?


六十五岁, 佢唔喺度嘅时候呢,每当我翻到屋企开门嘅时候,我个心都觉得佢仲坐喺个沙发度等我翻嚟。 以前我有咁讲过,如果系后生嘅时候呢,我就希望你去先喇。因为点解呢?咁啲仔女可以等我嚟照顾。如果年纪大咗呢,我就宁愿走嗰个系我。因为到时仔女可以照顾你啦,唔须要我照顾喇。好可惜而家就刚刚相反。


我谂,终有一日,我哋或者都会著住件好靓嘅舞衣,单人独舞。只不过,又系咪灿烂如昔呢?