维基百科:复制维基百科

翻版维基百科,也被称为维基百科的镜像网站,是完全或主要使用维基百科资讯的网站。网站信息可能来自一篇或多篇维基百科条目,有些网站内容万年旧版从不更新,也有网站会随维基百科跟进内容。有些翻版维基百科由机器人创建,无人检查资讯准确性。此类网站大多投放营利广告。

维基百科不得以自己为来源,因此翻版网站并非可靠来源,其信息不得加入维基百科。永远不能用翻版网站查证断言是否准确,或者判断事物是否有关注度。条目外部链接亦不应列出此类网站。

编辑发现维基百科资讯不准确后,一般(但不总是)会将之删除。许多恶作剧都市传说始于维基百科,并且流传至今。许多谣言几年后发现时,用搜索引擎已能搜寻到几十个网站了。有时编辑不知情,误把翻版网站当成可靠来源引用,让虚假信息重回维基百科。

此外,一些信息来源乍看可靠,但直接引用或大部分内容明显改述自维基百科。条目不应该引用明显源自维基百科的信息。